sobota, 15 grudnia 2012

WIANEK BOŻONARODZENIOWY Z PAPIEROWEJ WIKLINY

Witam cieplutko!

Miałam już nic do świąt nie wstawiać na bloga,ale poproszono mnie o zrobienie wianka na drzwi.Ponieważ jeszcze nie pokazywałam wam jak wyglądają moje wianki(wcześniej po prostu nie robiłam tyle zdjęć) to dziś zaprezentuję jeden z nich.Oczywiście jest on z  papierowej wikliny,która jest bardzo wdzięcznym materiałem i którą pokochałam od pierwszych prac.







Dziękuję tym ,którzy zostawią po sobie ślad w postaci komentarza:)



Pozdrawiam :)


DANUTKA:)))



9 komentarzy:

  1. Ja nie umiem wyplatać wianków i jakoś przeraża mnie nauka:)Tobie wyszedł pięknie i pięknie go przybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny wianek:) Pięknie dobrałaś kolorystykę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu,zawsze staram się robić kolorystycznie tak aby mi się podobało,jeśli tylko kolory mi nie współgrają to kombinuję dalej,zresztą chyba to widać w moich pracach.Dziękuję,że do mnie zaglądasz, będę odwzajemniać wizyty i pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Jest piękny w tej swojej prostocie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały wianuszek. Ma swój klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny,podziwiam takie wyplatanki,pięknie Ci wychodzą:)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)