piątek, 23 stycznia 2015

Pojemnik dżinsowo-jutowy na opak

Witam wieczorową porą 

Halo !!!
Stuk ,puk !
Jest tu jeszcze ktoś, kto nie śpi o tej porze?

Nie lubię pisać nocnych postów,ale jak zasiadłam po południu do komputera to okazało się ,że neta nie ma .I tak było aż do teraz.
Dlatego zapewniam ,będzie bardzo krótko ,zwięzłowato i na temat.
Obiecałam pewnej naszej blogowej koleżance ,że przyłączę się do grupy i zrobię pewną pracę w technice cartonnage.A jeśli już się do czegoś zobowiązuję to nie ma bata ,abym nie zrobiła.
Nie miałam dużo czasu w tym tygodniu ,latałam z córką po lekarzach ,że o sobie nie wspomnę .
Dlatego moja praca jest skromna,bez dziwadeł wszelakich ,gabarytowo też nie za duża,bo nie było kiedy.
Za to połączyłam w niej to co uwielbiam jeśli idzie o materiały ,a mianowicie dżins i jutę .
Oczywiście cały szkielet wykonany jest z kartonu,który uprzednio ucięłam i wyprofilowałam aby powstał  kształt narożnikowy .
Ponieważ nie lubię robić  prac typowo do szuflady,to zrobiłam do kompletu< klik > takie "pudełko na opak".
Pewnie spytacie dlaczego taka nazwa.Otóż wszelkie koronki dodane są brzegach pudełka nie są symetryczne ,ale  są na obydwu połówkach dodane odwrotnie ,czyli ja nazywam to na opak.
Serduszka też są takie "opakowe" i nawet fajnie to wyszło,choć muszę przyznać,że wycięcie z juty takich małych serc to wcale nie jest tak prosto,bo ciągle się coś siepie a nitki wyłażą jak pijane na wszystkie strony.
Jeśli dobrze się przypatrzycie to dolna koronka jest też odwrotnie i po prawej stronie jest do góry nogami haha,znaczy ząbkami  .

Całość ozdobiłam serduszkami jutowo -dżinsowymi ,dorzuciłam duży kwiat z guzikiem z porcelanki ,jakieś małe serduszkowe dyndadełko dla samego bycia dyndadełkiem i praca gotowa.
Postanowiłam ,że owy narożnik przeznaczę na kwiatki,które ciągle u mnie powstają .
Na potrzeby fotki włożyłam  słupki kwiatków ,ale jakich to na razie nie mogę Wam zdradzić .
A ponieważ już jest późna pora to szybko wrzucam zdjęcia ,abyście zobaczyli o czym mowa .
Jeśli w ogóle ktoś jeszcze buszuje teraz w sieci  haha:)












I to byłoby na tyle .
Jak obiecałam na samym początku , słowa dotrzymałam ,także pewnie  nie zdążyliście  się dziś rozpędzić z czytaniem a tu już koniec .

Kochane dziękuję za każde dobre słówko jakie pozostawiacie.

Buziaki słodziaki 

Danutka:)))




53 komentarze:

  1. Danusiu- bardzo podobają mi się Twoje świeczniki z różyczkami, ale...ten narożnik mnie zachwycił!!!!!!!!!!!R*E*W*E*L*A*C*J*A!!!!!!!!!!!Ochy i achy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Danusiu. Jest ktoś kto jeszcze buszuje po blogach i ktoś kto podziwia własnie Twoje pudełko. Jest świetne. Podoba mi się zestawienie spokojnych odcieni naturalnej juty. Fajnie wyszło. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widzisz Danusiu, ja nie śpię, tylko czuwam nad Wami;) Żartuję... Dopiero skończyłam jakieś tam ,, pierdoły"....Świetny ten ,,narożnik";) A to za sprawą tej juty... Fajne prace można tworzyć z niej, tylko gdzie ją kupić? A tan biały kwiatuszek też z juty? Ale wiesz co? Z tymi gołymi łodygami to on całkiem ładnie wygląda. Jest taki oryginalny... Pozdrawiam Cię gorąco 31 minut po północy;) Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu jutę można kupić w sklepach ogrodniczych ,a czasem jak dobrze pogadasz to w kwiaciarni też mają .A kwiatek nie jest z juty,to szydełkowa koronka z której uformowałam chwasta tego.
      Dzięki za nocne markowanie i komentowanie .
      Buźka :)

      Usuń
    2. Jeszcze raz do Ciebie zajrzałam Danusiu i doszłam do wniosku, że ten ,,narożnik" jest dzisiaj jeszcze ładniejszy! Chyba, czym dłużej stoi, tym lepiej... O rany, ale ja bzdety wypisuję? Chciałam napisać, że im częściej się go ogląda, to ładniejszy;) pewnie nabrał mocy... Ach... Buziaczki;)

      Usuń
  4. Rewelacyjny pojemniczek. Też uwielbiam jeans (głównie nosić bo jeszcze nie używałam do prac) a to Twoje pomysły na jeans są super ekstra. Ozdoby- kwiatki, koronki, dyndadelka i co tam jeszcze też bardzo fajne. Ten duży jak go nazwałaś "chwast" bardzo ciekawie się komponuje z pojemniczkiem. Te pręciki, słupki jak zwał tak zwał już mnie ciekawią :) miłego weekendu, buźka

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prace podoba mi się oj podoba ;) i tez buszuje o tej porze

    OdpowiedzUsuń
  6. Pojemnik narożnikowy jest rewelacyjny !!!
    Podoba mi się wykorzystanie materiału dżinsu i juty, świetnie wyglądają razem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten jutowy narożnik.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu, Twój narożnik prezentuje się świetnie.połączenie tych dwóch materiałów było super pomysłem. A te wszystkie dodatki typu serduszko czy kwiatek pięknie dopełniają całości. Tak jak Gosia napisała, z łodyżkami wygląda już fajnie, ale ja czekam z niecierpliwością żeby zobaczyć co też za kwiatki zmajstrowałaś i trzymasz teraz przed nami w tajemnicy :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszedł Exstra ten pojemnik.Fajnie dobray materiał a ten kwiatek z guziczkiem dodaje uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne pudełko. doskonałe w każdym calu, a do tego bardzo pomysłowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się taki narożnik podoba. Kapitalnie dobrałaś kolorki i ozdoby, jest niezwykle elegancki.
    Miłego weekendu Danusiu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pojemnik bardzo ładny, taki w moim stylu: ozdobiony, ale nie przesadzony. Śliczny. Pozdrawiam już rankiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Cię Danusiu!!! Czytając wstęp mam już mniej więcej wyobrażenie pracy, przynajmniej tak mi się wydaje, a później....wow!!!!!!!!!!!!! cudeńko!!!!!!!!
    Świetny kształt, a ozdobienie - po prostu rewelacja!!!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny narożnik. Bardzo gustownie dobrane tkaniny, ślicznie się wszystko komponuje i te serca.....rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Danusiu kapitalny ten narożnik ci wyszedł!
    prace jutowe wychodzą pięknie, ale i to połączenie z dżinsem wygląda po prostu świetnie i gdybyś nie napisała, że koronka jest opakowa to nawet bym tego nie zauważył- tak ma być i już:D
    Buziaki przesyłam i gorąco pozdrawiam- u nas zacął sypać śnieg:)

    OdpowiedzUsuń
  16. I to jest jeden z najładniejszych przyborników jakie do tej pory widziałam! Bardzo podobają mi sie materiały, kolorystyka, dodatki, a już o kształcie nie wspomnę ;) No i perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja co prawda dopiero rano tu zajrzałam, ale podziwiać będę nie mniej :) Pojemnik baaardzo mi się podoba, połączenie juty i jeansu jest niesamowicie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne pudełko, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle się napisałam, pogłaskałam Twoje Ego do granic niemożliwości i poszło się bujać w cyber przestrzeń. Zatem w jednym słowie GENIALNY !!!
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudne pudełko. Super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Narożnik na opak wygląda bosko :) Już nie mogę się doczekać kwiatków, które w nim zamieszkają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Danusiu
    Miałam szczere chęci dotrzeć tu wczoraj ,ale niestety zmęcznie wzieło górę i se błogo zasnełam na krzesełku :-). jestem więc dopiero dzisiaj.
    Jutowy narożnikowy pojemniczek wyszedł cudnie. Twoje pomysły są świetne. Recykling pełna parą, ani kawałeczek puełaczka sie u Ciebie nie zmarnuje. Swoja droga tez nie lubie robić "do szuflady" . Ale na połaczenie juty z dźinsem bym chyba nie wpadła. Ale efekt tego połączenia wyszedł obłędnie.
    Jak te słupki kwiatków sa przygotowane na wyzwanie do Ilonki to juz nawet nie chcę mysleć co za cudna łąka z niej powstanie . Tak na moje oko to jest tam jak nic 50 drucików. Aż mnie już ciekwość zżera w co to wsadzisz , bo że wymyslisz coś niesamowitego to jestem pewna !!!.
    Zdrowia dla Karoli, mam nadzieję , że już jej lepiej.
    Buziaczki .

    OdpowiedzUsuń
  23. Danusiu pudełeczko jest cudne - dziękuję że mnie zostawiłąś samej na polu walki ale zauważyłąś że Dominique naszych prac nie wstawiłą na osobną tronę tego wyzwania tylko Ali pudełeczko - jasne można się domyślać - Ala zna francuski a my nie - buziole ślę Ogromne - Marii

    OdpowiedzUsuń
  24. Danusiu, śliczne pudełeczko poczyniłaś :) Świetne i efektowne masz pomysły :)
    Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam ciepluteńko :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczny pojemnik. Jak zwykle z jutą jesteś za pan brat. Ślicznie ozdobiony.
    Miłego weekendu i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana jak ja uwielbiam Twoje "wymyślanki":) Weźmiesz troszkę tego, troszkę tamtego;) i zmajstrujesz odlotowy narożniczek :) Świetnie połączyłaś dżins z jutą, a to wykończenie na opak bardzo mi się podoba:) i jest genialne!
    Zdróweczka życzę:) Pozdrawiam cieplusio:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  27. Narożnik świetny , w sam raz na jakies drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zachwycający narożnik, małe cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Danusiu, pudełeczko mi się bardzo podoba. Jest dopracowane w każdym szczególe i świetnie dobrałaś te kontrastowe odbicia lustrzane :))))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Danusiu, pojemnik jest prześliczny. Nietypowy kształt i juta, która niby nie jest materiałem elegancki,ale jest cudna w swojej prostocie. A wykończenie - po prostu mistrzostwo.
    Dziękuję za podpowiedź, że jutę można znaleźć w sklepach ogrodniczych, bo pewnie po niedzieli pomknę tam w podskokach, bo mam pewien pomysł, ale nie wiem, czy nie będzie musiał swojego odczekać. :)
    Pozdrawiam serdecznie - dużo zdrowia dla Ciebie i Karoliny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. krótkie ale bardzo ładne, cudeńko zrobilas

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyjątkowy kształt pudełka i wyjątkowe połączenie w moim guście lubię taki ciepłe kolorki .Czy zgadłam ,że ta mniejsza wiązka to na tulipany

    OdpowiedzUsuń
  33. Podjęłaś wyzwanie:))fajnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Oryginalne i w moich kolorkach. Znów nas czymś zaskoczyłaś. Pudełeczko jest ślicznie wykonane, z perfekcją, jak każda twoja praca. Danusiu, świeczniczek już pokazałam u siebie na blogu . Buziaki i miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  35. Danusiu, połączenie jest niebanalne, niezwykłe i piękne! Oj, nie powiem, takim narożniczkiem nie pogardziłabym! Kolejna praca, która absolutnie mnie zachwyciła i zaskoczyła!
    Ależ Ty masz genialne pomysły!
    Buziaki ogromniaste i życzenia zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie Danusiu! Pięknie! Super Ci wyszło połączenie juty i dżinsu. Bardzo mi się podoba to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie Danusiu! Pięknie! Bardzo mi się podoba to pudełeczko, a połączenie juty i dżinsu wyglada niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Och Ty nasza Czarodziejko :)
    Wyczarowałaś kolejne cudeńko :)
    Świetny pomysł,naprawdę...a wykonałaś po mistrzowsku!!!
    Perfekcja w każdym detalu :)
    Buziolki :)***

    OdpowiedzUsuń
  39. Danuś, superowy jest ten pojemnik, ale Ty jak zawsze oś fajnego skomponujesz:) I to na opak, swietne naprawdę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Hihi o tak nie rozgadałaś się ;).

    Pudełko jest super. To, to masz wyobraźnię :).

    OdpowiedzUsuń
  41. Istne cacuszko, Danusiu ciekawi mnie ile Twoja dobra ma :)

    OdpowiedzUsuń
  42. oczywiście chodziło o dobę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Niesamowite, praktyczne i śliczne . :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kolejny strzała w dziesiątkę, a raczej narożnik!!! Śliczny i z pewnością przydatny pojemniczek!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny pomysł na połączenie tych dwóch różniących się materiałów i dodatki dobrałaś idealnie i tak powstają cudeńka:)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  46. Mogę się tylko przyłączyć do powyższych zachwytów :) Fajny narożnik.
    A gdyby tak jutę potraktować przed wycinaniem serduszek lakierem w sprayu, albo lekko krochmalem, coby się nie siepała ? Chociaż krochmal to może zły pomysł - mogą zostać nieładne ślady...

    OdpowiedzUsuń
  47. Pięknie to wygląda ... bardzo mi się podoba ... skąd bierzecie jutę ja kawałek uratowałam ze starego worka . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Pudełko jest fantastyczne. A gdybyś delikatnie podkleiła jutę szeroką taśmą klejącą i wtedy wycięła serduszka? Myślę, że byłoby łatwiej.

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)