poniedziałek, 21 marca 2016

Wielkanocny sezon karteczkowy zakończony :)

Heyka :)

Wpadam na chwilkę ,aby sprawę kartek wielkanocnych mieć już za sobą .
Dziś  kartki powędrowały do Was,niestety nie do wszystkich:(
To smutne,że nie mogę więcej osób obdarować karteczkami,ale same doskonale rozumiecie i pewnie jesteście w podobnej sytuacji.Czas nie chce się wydłużyć ,a obowiązków wręcz przybywa z dnia na dzień .

Zacznę od tzw. zwyklaczka,z tego co miałam pod ręką oraz Anulkowych wycinanek .





 Podczas  robienia kartek wielkanocnych musiałam na gwałt  zrobić jedną na urodziny .
Dlatego powstała taka fikuśna z tulipanem .
Wykorzystałam w niej cekinki i śmiałam się ,że zielonych mam dosłownie na styk.Jak jeden cekin mi spadł na podłogę pod kanapę ,to tak długo szukałam i chodziłam na czworaka,aż się znalazł.Nie mogłam przecież tak zostawić ,bo łodyga wyglądałaby jak  przestrzelona haha:)




Ponieważ u Agatki w marcu trwa wyzwanie tulipanowe to z miłą chęcią podrzucę do niego moją skromną karteczkę .



I na koniec ostatni, 9 etap karteczkowy u Hubci 
Zadanie bardzo ciekawe,a my musieliśmy wybrać 8 dowolnych elementów z wszystkich dotychczasowych etapów.
Zrobiłam zatem listę wszystkich elementów z 9 tygodni.
Wyszukałam piękną serwetkę i  zrobiłam kartkę bazową,  metodą na żelazko 


 Elementy jakie użyłam w mojej kartce to :
brokat,koronka,kropki,skorupka,bazie, trawa,guzik ,napis.








Na zakończenie pragnę Ci  Ewuniu bardzo podziękować za świetną  zabawę ,gdyby nie Ty moja mobilizacja kulałaby i to bardzo.

Jeszcze pozwoliłam sobie zrobić kolaż podsumowujący wszystkich moich kartek jakie powstały na zabawę u Hubci.
Jest ich 11,czyli o 2 więcej,bo czasem jak się rozbujałam to miałam ochotę na kolejną.


W ten oto sposób zakończyłam sezon wielkanocny i cieszę się, że mam to za sobą.

A teraz zmykam ,muszę choć przez chwilkę zajrzeć co u Was słychać .

Buziaki :)




29 komentarzy:

  1. Piękne karteczki :) a kolaż cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki :) I oczywiście śliczne podsumowanie zabawy z karteczkami :)
    Moje karteczki świąteczne też dzisiaj poleciały do swoich nowych właścicieli :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne fajne karteczki poczyniłaś sobie Danusiu. Widzę, ze i Ty korzystasz z kursiku Anulki na papierki bazowe. fajnie wychodzi prawda? No i nie trzeba głowić się skąd brać papierki do kartek. W sumie to dobrze, że brałaś udział w tylu zabawach karteczkowych, bo w ten sposób masz ich sporą ilość. Gdybyś wszystkich chciała obdarowac swoimi karteczkami to chyba setke musiałabyś zrobić. Ja jakoś spokojnie podchodze do świat chociaz wiaomo ostatnie dni będa gorące. Póki co korzystam z chwili. Buziaczki Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne karteczki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale karteczek narobiłaś, chyba zamierzasz wysłać do Wszyyyyyyyyyyyystkich znajomych i nie znajomych :)Tylko kurde z tymi tulipankami, to się zastanawiam, czy na gwałt miały być, czy na urodziny :)
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe Karteczki Danusiu, idzie Ci co raz to leiej, działasz bardzo kreatywnie i to mi się podoba ! Buziaczki Złociutka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki i jakie pomysłowe. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie karteczki są znakomite :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu, przepiękne karteczki poczyniłaś; podziwiam wyobraźnię :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę jaka zawodowa scraperka się z Ciebie zrobiła. Karteczki superowe, zwyklaczek mi się bardzo podoba , tulipanki z cekinków też świetny , aczkolwiek format kartki nie należy do moich ulubionych , nie lubię jak coś wystaje poza bazę główną , ale to takie moje małe zboczenie:-)
    Z ostatnią karteczką do Hubki poradziłaś sobie wyśmienicie . W sumie to bardzo mi się podobała ta zabawa, zawsze w niedziele czekałam na nowy temat. Kolaż tez sobie zrobiłam bo fajnie te karteczki wyglądają razem.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. Danusiu,cudne karteczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale kartek wiele powstało .
    Danusiu ,kartki są piękne.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Adresaci na pewno się ucieszą z takich karteczek! ta z barankiem jest przesłodka!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Imponująca produkcja wielkanocnych karteczek -pięknych i oryginalnych:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne, ta ostatnia bardzo mi się podoba :)
    Mam wrażenie, że im bliżej do świąt, tym doba krótsza... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hm... Kartka na gwałt... Chociaż, u Ciebie Danuś wszystko możliwe;)Ok, już nie kończę o tych gwałtach, bo za bardzo rozwinę temat:););)Ale czy Ty tak musisz galopować z tymi postami?! Przecież ja ,,kopyta" połamię?!!!! Posumuję tu też poprzedni pokaz karteczek, bo znowu mam wszędzie zaległości... Czy ja kiedyś wyrobię się na czas?! Wszystkie karteczki zrobiłaś śliczne! I dobrze, że już poszły sobie w świat;) Moje też poszły dzisiaj, ale jeszcze na szybko wrzucę je na bloga;) I nie napiszę sani słowa, bo brak mi słów;) ,,Zamurowało" mnie wreszcie, bo zapchałam się ,,styropianem" ha ha ha ha;) Pozdrawiam Cię Danuś gorąco i buziaki przesyłam;););)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest na czym oko zawiesić, kartki są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Danusiu zwyklaczek wcale nie jest taki zwykły- trzeba umieć robić z gotowców- sama sie o tym przekonałam :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Danusiu! jestem pełna podziwu dla Twojej twórczości. Wszystko tak pięknie poukładane. karteczka jest przeurocza. Ja przez ostatnie wydarzenia zupełnie się nie wyrabiam i nawet kompa nie mam czasu odpalić. Mam cichą nadzieję, że po świętach się to zmieni. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne karteczki a urodzinowa cudowna, że tez chciało Ci się wszywać te wszystkie cekiny - podziwiam Twój talent karteczkowy
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię nietypowe kształty, więc karteczka z tulipanem bardzo mi się podoba, doceniam również poświęcenie w odnajdywaniu cekina :-). Ostatnia jest przeurocza, a w kolażu widać jak różnorodne i oryginalne kartki zrobiłaś.
    Mnie się wydawało, że kartek narobiłaś tyle, że pół Polski mogłabyś obdarować, a Ty mówisz że nie dla wszystkich ;-).
    Buziaki przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne karteczki pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Danusiu doskonale Cię rozumiem, ja też nie jestem w stanie wysłać kartek do wszystkich choćbym chciała :) Śliczne są te Twoje karteluszki. Taką z cekinami to widzę po raz pierwszy, bardzo fajny oryginalny pomysł, ale najsłodsza jest ta robiona z serwetki z tym barankiem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgwałciłaś karteczkę Danusiu??? A tak ładnie wygląda :)))))))))))))
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne karteczki Danusiu poczyniłaś:) A ta z tulipankiem jest bajeczna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne karteczki, wiosenne, urocze i takie pogodne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Danusiu oczywiście że, juz widziałem Twoje karteczki są przecudne. Nie wiem jak to się stało ale byłam pewne że już zostawiałam tu komentarz. No cóż pewnie coś mi się uroiło. BUziaczki:)

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)